About Me

My photo
pasir puteh,kelantan, Malaysia
sorunk yg hepi go lucky ! sporting kud ! ske ikut kpale otak sndry....and so on ! aku pling ta ske manusia yg hipokrip !!! ske sketkn aty org laen !

Followers

Saturday, May 14, 2011

kesedihan melanda

harini aku nanges !bub kawan ! aku nak kawan2 aku balek !aku na nad ngan atyn baek balek ! deme ta faham aty aku ! aku bkn barang boleh bwk kesana kemari . allah , aku merindui sahabat2 ku !mengerti lah sahabat , hanya dikau aku inginkan ! aku tersepit !aku disuruh pilih antara dua ! aku kne jge aty suma urang ! tp aty aku ? pena korang pikir ?? aku syang kan korang , sayangkan persahabatan kita !korang fahami lah perasaan aku , aku terseksa , tersepit ! aku perlukan teman ketika ini ! aku perlukan kau orang berdua ! tp ,,, mane korang ?? aku nak kita yg dulu , yg dh mcm adik bradik ! sentiasa bergurau , berterus terang ! aku tanak korunk saling membenci ! aku menyayangi korunk yg sama aku ta dpt menjaga hati korunk kedua2nya sekali ! aku perlu adil , tp aku terpaksa lukakan haty salah sorunk dri korunk ! tolong jgnlah bagy aku jd serba salah ! aku takut aku ta adil ,, dan wahai teman , ampunilah aku ! aku tau peranagi aku teruk ! aku sellfish ! aku ta reti jge aty korunk ! aku na korang bimbing aku 1 ta na korunk jdi msm muke cmnie ! cukup laa , igt taun nie kte na exam ! kalau boleh jgn la gado2 ! settle kn laa !!igt laa , ukhwah kita sudah terjalin sekian lama , bukan stakat sehari dua !sudah bertahun ! dri f.1 korunk knai kn ? cuma kita rapat baru tahun lepas ! aku rasakan korunk teman sejati aku !kta friend 4 eva , tapi sume tue ta leh terjadi if kte ta baek2 kn ?? if korunk bace blog nie ! aku hope sngt ! BERBAIK LAA ! demi ukhwah yg telah lama terjalin ini !

No comments:

Post a Comment